Mushmeme.HomHom.

Hallåhhhh.
Igår var jag i stan med släkt-barn.
Vi besökte två museum och fikade på ett ställe(kladdkaka, yumm 8) )
Rätt trevlig dag, men jag var ändå sjukt trött när vi kom hem x]
Ändå "orkade" jag inte gå och lägga mig förrän vid ett igår kväll.
Släkt-barn åker hem imorgon, och idag ska dom till något ställe i Gbg igen, jobbigt att vara turist ju!
Jag kände mig verkligen som en igår 8)

En bok i kafeterian... ganska egendomligt namn på en elefant, eller? xD




De här är vad dom kallar vampyr, pfft!





Idag ska jag nog... inte göra så mycket, om inte någon vill ändra på det förstås? ;D


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback