puzzlefuzizzle.

!Halloo!
Känner fortfarande av tröttheten, men har piggnat till lite efter veckans non-stop program.
5 dagar på ett ridläger går fort, men 5 dagar hemifrån känns mycket. *citerar Lisa*
Upp klockan 8 varje morgon, ingen direkt vila och lägga sig sent på kvällarna - det är inte riktigt min grej asså xD.
Men kul har det vart och trött så in i helvete är man :)
Inte mycket vila blir det dock, för på Torsdag får vi gäster från Finland.. again(?), dom stannar till Måndag.. (hoppas man får sova däremellan)

Kommer ni ihåg, i November förra året, på min förra blogg (marsochtonic.blogspot.com) att jag skrev att jag skulle bygga om mitt rum?
Nä, jag tänkte väl det.
Men nu har jag bestämt mig för att ta upp det igen, (alltså påtal med mina föräldrar), och denna gången tänker jag inte ge efter 8o|
dom lovade. 
:)
Kanske ska börja redan nästa vecka, har beställt två tapet-prover till min blivande fondvägg - kanske lägger upp bilder senare.
Vi får väl se vad som händer.

Nossie har stuckit till Jersey nu tror jag, eller?
Iaf så skulle hon göra det idag tror jag... eller?
Shiiäät vad koll jag har :S
Men vi får ta och leket en annan gång när du kommer hem i ditt nästa liv, okej? :)

Nu tror jag att jag ska pussla. (inspiration från Folh)
Visst, fin dag.. det regnar inte för ovanlighetens skull, men det är fortfarande inte "gå-ut-och-bli-brun" väder så jag stannar nog helst inne. Och vilar. Fast jag borde inte sitta vid datorn. För då får jag huvudvärk -.-
Jag tror jag behöver läsglasögon. Fuuuuuuaaaack.
Oh wells.






Kommentarer
Postat av: FolH

Hej :)

du är hemma :) vi ska leka imorgon :)

*dreglar

2009-07-14 @ 20:28:22
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: FolH

TackTack Marshie-boooiiiii (fjortis-språk :D)

2009-07-14 @ 20:43:25
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback