So Long.

Tjenis
Imorgon sticker jag. 
Först på läger i 5 dar och sedan till Hjo med Lisa och hennes familj i 2 dar :)

Har inte orkat uppdatera sedan i Torsdags, om man nu kan kalla det en update?
Sov över med FoletH Torsdag-Fredag, Nossie fyllde år i Torsdags, - grattis i efterskott!!! :)  ☼
Vaknade vid tolv efter att ha suttit uppe till 3. Åt. Duschade. Stack och lekte med Nossie & FolH en stund, vi gjorde milkshakes :D
Åkte till Lindome.. kom hem.. .. (?)
Har inte gjort något direkt intressant.. wait, JO!
Igår!
Var på bio med Noss & FolH, vi såg Baksmällan, värsta kul ju :D

Känns som en ganska meningslös update det här eftersom jag inte kommer på något att skriva, men ville mest bara tala om att jag fortfarande är vid liv och att jag inte kommer uppdatera på en vecka.

/MurssH



Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback