Större På Alla Sätt.

Hejho.
Igår kom ju gäster nr... 3? tror jag.
Idag har vi vart på lite smått rundtur i Kungsbacka och på flera ställen(önskar bara att min mammut kunde öka utbudet av sevärdheter, börjar bli lite väldigt tråkigt nu)
Ganska... inte kul.
Har precis ätit kantarellsoppa. Yumm. Jag som verkligen tycker om svampar. Nej.
Har inte sett folket på ett tag heller, och jag har tydligen "förändrats", utseende mässigt. 
Så det var väl en del kommentarer.
"Jag hade inte känt igen dig för 4-5 år sedan"
"Vad lång du har blivit"
"Du har blivit större på alla sätt, men ändå finns det inget överflöd någonstans"

o.O

Bara det vanliga.
Tur att jag inte växer mer, känns som alla förblir dvärgar då.

Vet inte vad jag ska hitta på mer idag. Sitta gungandes i fosterställning och längta efter kvällens delikatess middag kanske?, fisk.
Scrolla ner på sidan och läs "20 saker ni KANSKE inte visste om mig" ifall ni vill veta min åsikt om fisk.

Jag har ny design också, kommentera gärna den, obefintliga läsare?
Jag har tänkt på en sak, om min blogg nu har läsare.. VARFÖR MÅSTE DOM HÅLLA SIG SJÄLV HEMLIGA OCH INTE LÄMNA NÅGRA SOM HELST KOMMENTARER??
Så lämna en kommentar, eller två... tack. :)

Jag saknar FolH, jag vill leka.
Jag saknar Nossie också, fast hon kommer hem imorgon, vi kanske skulle gå på bio? :)

Jag funderar på att sysselsätta mig med...
the sims 3 helt enkelt, bara för att försöka leva upp till min dork-image, och för att det är kuuuul ;D



Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback