Übeerrr. Wünderbaaaaar.

Hejhallå
Idag har jag varit i stan.
Mit min mammut :)
Rätt mysigt faktiskt, att "hänga" med mamma every once in a while, har en ganska bra relation till henne och det är ju alltid typ.. bra? x]
Gick på bio och var i gbg, köpte typ inget speciellt, lite smink bara.
Är väääldigt trött nu och har ont i fötterna, efter igår.
Mina favoritskor har blivit förstörda sedan jag var i Hjo, så jag fick gå i mina otroligt obekväma, fula, cement, skopunkten skor. Har blåsor och allmänt ont nu.

Juste!
Har inte berättat att jag var på bio med Noss&FolH igår?
Vi såg Brüno, den var  värsta kul men han är minst sagt väldigt speciell den där typen, rätt så  pervers xD
Vi hade lite tid över så vi gick runt i staden, jag tog ut pengar bla.
Snackade precis om hur kassa vi var på att hitta saker i Göteborg även fast vi är där typ jämnt, när 2 "turister", misstänker jag att det var, stannade och frågade om vägen till Nordstan.
"eehh... vet inte riktigt.. jag tror det är ditåt...(?).. joo, asså.. det ligger ju nära centralen..jo, det måste vara ditåt *pekar* "
Men dom började iaf gå åt rätt håll så vi får väl hoppas att dom kom dit innan midnatt? 

Jag hoppas iaf att mina kläder kommer med da post snart, och min piercing, blev #4 som jag beställde 8)

LekLek, ha en fortsatt trevlig kväll ;D


Beautiful Madness.


(Spotify)


http://open.spotify.com/track/3iJY83hH8C3yRvBwDemrLA

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback