dagen innan "tha' day"

Antal dagar till skolavslutning: 1
:)
Jag är glad.
Imorgon är det sluuuuut :D
Vi kommer gå ut nian och 9F will be dead.. :(
Aja.. får la se det som ett tillfälle att träffa nytt folk :) vilket alltid är kul

Idag hade vi typ städdag, inga riktiga lektioner.
Städade våra skåp, hade "Capture the flag" mot 9E(vi vann), och kollade på Kabarén.
Sen åkte jag till kba och hade sista finska lektionen för terminen, men typ hela tiden ville jag bara hem och mammuten
var tvungen att fixa massa saker och jag blev rätt less men till slut åkte vi hem :)
Har nu rakat benen, ska nog smörja in dom med nivea-klet så att dom blir ännu finare :)
Noppat ögonen.. nej.. *noppat ögonbrynen :)
Och.. fixat en lite failad fransk manikyr - eftersom jag inte har speciellt långa naglar för tillfället, men jag jobbar på det :)

Dagens Lata:



Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback