den 2 juni.

Mitt första riktiga inlägg i Juni? :O
Coolt.
Var med Nossie Och FoletH hemma hos Nossie igår och pluggade engelska, blev faktiskt klara med vårat arbete, stolta LP :D
Fast först satt vi typ och käkade godis och snackade och gjorde typ absolut ingenting? :)
Sen kom Nossie bror hem och då skulle vi vara normala, och prata om något mer normalt.. för FoletH var det naturligast att säga "KISSEKATT" :)

Idag har jag vart i kba, på finska lektion och köpt två linnen på H&M.
Vi hade kort dag som vanligt:

Svenska: Jobbade med danska tror jag.. "jobbade".. stod mest och försöte få JamJam&Gänget att läsa våra bloggar
(Hetaste bloggen just nu: kattersomlekermedälgar.blogg.se)

Hkk: SISTA, ABSOLUT, SISTA lektionen i hkk på grundskolan, sorgligt :'
Sorgligt var också att vi fick GÅ ut till havet och påvägen plocka saker man kunde äta.. (jag vet vad ni tänker. hamburgare. men nej det vart inga hamburgare på våran väg.. mer typ maskrosor och körsbär :) )
Fast det var faktiskt ganska okej att gå trots allt.. inte sååå ansträngande.

Idrott: Näst sista lektionen i idrott, eller iaf sista gången som vi faktiskt hade riktig idrott, bara utvärdering på torsdag. Sorgligt det med :'

Sen vart det slut.

Och nu tänker jag klaga lite.

Eftersom jag är så bra på att klaga.

Jag hatar min header.

:)


Dagens Laaat:




(både texten och bandet är väl lite egendomliga..)

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback