den 28 juni.

Hallooo.
Har vart en ganska seg dag idag, och jag hade nästan glömt bort hur mycket jag verkligen älskar min wunderbara säng :)
Den är as cool med rosa blommiga lakan (H) x]

Försökte sola lite smått förut men det slutade bara med.. en hel del blod.
Solen är stark såhär på dagarna förstår ni, jag tror det beror på UV-strålingen. Höhö.
Nää.. men klumpig som jag är ramlade jag över "betong-saken" på våran evigt ofärdiga uteplats. 
Det är grus på våran uteplats. Resten kan ni nog räkna ut själva ;)
Nu är jag omplåstrad och icke-blodig, så det gick bra.. fast colaburken och min bok mådde inte speciellt bra ;( 

Har lyssnat på den här låten typ hela dagen, börjar gilla den mer och mer; 




Imorgon, ska jag nog fortsätta sola, känns som att det behövs.. eller kanske träffa FoletH och Nossie? :)


Kommentarer
Postat av: FolH

Saknar dig med ditt shuuwewee! :'(

Leka imorgon? :O

2009-06-28 @ 20:10:52
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback