den sjäätte juni. :)

Jag har uppdaterat rätt kasst på sistone, senast 4 dagar sedan.
Mään tänkte göra det nu.
Håller på och städar i förrådet med Mammuten, ska sälja lite saker på en marknad i Finland när vi åker dit, och jag får tydligen en del av vinsten om jag hjälper till, så varför inte liksom? :)
Känner att jag har slängt en jävla massa.. typ minnen, men det känns bra.. och det blir ju mer plats i förrådet iaf, fast en hylla ser ut som den ska ramla ner så jag är typ rädd för den..? :o

BARA 3 Dagar kvar i skolan nu! :D 
Sen är det sommarlooooov! Värsta gött ;)
Enda vanliga dagen på Måndag, sedan städdag och sedan avslutning.
Jag kan fortfarande inte gå i mina balskor, borde nog öva mer.

Har också bestämt att jag ska klippa mig snart, men jag tänker inte säga hur ;)
LOL.
HAHA... "OMG, LOL, it's true but sex will always sell.."  
Det ni. Lollipop Luxury med Jeffree Star ;)

Oj nu babblar mammuten med mig... 
"..Jaha. Okej. Visst, sure kan jag väl göra."
x]

Finns inget mer att skriva, typ?


Lat:

Hittade just en trevlig låt med Jeffree Star 


:

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback