den tölfte juni.

HallåHallåå!!

Idag är det Lördag :) nej.. Fredag? 
Det är bara början på sommarlovet och jag börjar redan blanda ihop dagarna.. jag vill inte ens veta hur det kommer vara i Augusti.

Idag har jag: Varit sjuk. 
Suger fett. HAHAHA fettsugning xD Är jag kul eller är jag kul? :D
Okej. Förlåt. Det var inte kul. 

Åkte in till kba med mammuten fast jag fattar inte varför? 
Justdet ! (I) Jag skulle "kolla in" en tröja på MQ :) ...tror jag?
:S ?
Jag är totalt efterbliven idag. Höhö.. IDAG..  :)

Iaf blev jag typ bara sjukare i stan.. det började med att jag hade ont i halsen imorse och sen fick jag feber, så det var inget kul där längre.. ville typ bara åka hem hela tiden. 

Oooocch.. någon kollar på Titanic? :O
Jag hör "titanic-melodin"
Jag vill också kolla på Titanic! Har inte sett den på sjukt länge :O :)

Jag har sjukt ont i halsen.

Hoppas jag blir friskare snart. Jag måste packa.. och städa. Jippii. 
Men kul blir det iaf att dra till Finland :)
Btw har jag sagt att jag ska dit? 
Åker till Stockholm på Tisdag och därifrån tar vi färjan till Åbo. Klockan FYRA på morgonen.

Dagesn låt:

*dagens


Öhm...  Jag har faktiskt ingen dagens låt :/
Men någon annan som kanske har det? :)
Isof, skicka iväg en kommentar vetja ;)






Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback