Frågor. Jag har tråkigt. 8)

1. VAD HETER DU? Maria 

 2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? Blå, "jeansfärgade" 

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? Några låtar med Damien Rice 

4. VAD GJORDE DU IGÅR? Åkte båt, var i Stockholm, besökte folk, satt i en bil i 6h, åt på en kass vägrestaurang, åt godis.

 5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT? Fläskfilé och Potatis 

 6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? Soligt, eller snart solnedgång typ 

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED? Pappa tror jag..? 

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? Ansiktet 

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG? ---- 

 10. HUR MÅR DU IDAG? Rätt bra faktiskt :) 

 11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? Vatten.. eller mjölk ;D 

 12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK? Cider 

13. FAVORITSPORT? Basket, fast jag är inte mycket för sport.. alls.. xD 

 14. HÅRFÄRG? Riktig - Brunett 

 15. ÖGONFÄRG? Grön 

 16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?? Beror på var man ser det från, kan vara lika vackra :) 

17. SYSKON OCH DERAS ÅLDER? 1 halvsyster, 36 år 

 18. FAVORITMÅNAD? Juli och December 

19. VILKEN FILM SÅG DU SENAST? Ingen aning :O men jag tror det var "Children of the corn"
 
20. FAVORITDAG PÅ VECKAN? Fredag 

 21. FAVORITHOBBY? Musik, kompisar 

 22. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON? Kanske.. beror på.. 

23. FAVORITLÅT(ar) Det varierar, beroende på humör 

 24. SOMMAR ELLER VINTER? Sommar 

 25. KRAMAR ELLER KYSS? Båda x]

 26. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS? Förhållande 

 27. CHOKLAD ELLER VANILJ? CHOKLAD! 

 28. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA? Om de vill? :P 

 29. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR? Vet inte

 30. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR? Någon som inte läser min blogg? xD 

 31. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA? I ett hus.. med min familj. 

 32. VILKEN BOK LÄSER DU JUST NU? "När jag hör din röst", för andra gången :)

 33. VILKEN VAR DEN SISTA SPELNINGEN DU VARIT PÅ? Navid Modiri & Gudarna 

 34. HUR SER DIN MUSMATTA UT? Har ingen :O men om jag hade haft en.. wait.. jag har 3.. fast jag använder ingen (I)

 35. FAVORITSPEL? Monopol (H) 

 36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGA? YeaaaH (H) 

 37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN? Korsa ett öga? :S xD 

 38. ÄR DU ROMANTISK? Kanske. 

 39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? Ja det är jag väl :) 

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL? Mail? o.O 

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON? Sola, eller leka med mina lekkompisar 8)

 42. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA? 20.02


Kommentarer
Postat av: FolH

ÄGD!7

Jag tänker kopiera denna :)

leker

2009-06-28 @ 20:14:59
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: FolH

fast du har skrivit att man inte får kopiera saker på din sida :'(

Men tänk om jag gör det ändå??!! :O :O :O

mwahahahaha!

2009-06-28 @ 20:16:58
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: FolH

WOHO! jag blir aldrig förlåten! (det var min högasta önskan här i livet)

Vi ska leka imorret :) Noss är också med på noterna :)

Hon bara sitter där på noterna och ser glad ut :)

xD

2009-06-28 @ 21:24:24
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback