Home Sweet Home

Hej igen alla finfina läsare!
Vare sig det nu finns några läsare eller inte så tänker jag skriva ett inlägg nu.. det kommer nog bli långt så sätt er bekvämt ;)

Jag är ÄNTLIGEN tillbaka från Finland, förlåt för det förra cp-inlägget, jag har inga som helst planer på att förklara innehållet eftersom jag inte ser någon vits med att lägga ut mitt privataste privat liv på internet.. vilket jag nog rätt ironiskt gör iaf, 'duh.. jag har en blogg!
MEN. Jag har levt i dator-celibat i cirka 10 dagar nu och jag håller på att gå så crazy så ni fattar inte, tack gode gud att jag har en ipod och mina underbara skullcandy hörlurar - annars hade jag nog varit död vid det här laget.
Det borde vara ett mirakel att jag fortfarande kan prata.. eller i detta fallet skriva svenska.

En massa saker har säkert ändrats under dom här dagarna, eller?
Jag hade inte klagat om jag fick en liten update :)
Vissa saker har iaf klarnat för mig under min vistelse i Finland, andra saker.. kanske inte.
Jag är i brist på socialt umgänge, ironiskt nog, eftersom mina släktingar brukar prata en jävla massa :)
Men ni kanske fattar.. har saknat Noss & FoletH massor och även om det är kul att resa, så är det alltid kul att komma hem :D
Så folk, om ni ser det här.. JAG VILL LEKA!
;)

Höhöhöh.

Har otroligt nog ingen pengabrist efter att ha tillbringat 5 dagar i Helsingfors, ÄVEN fast jag har shoppat saker.
Vi sålde saker på en loppis i Helsingfors och fick in rejält mycket mer än vi hade kunnat drömma om!.. okej, nu överdriver jag.. men rätt mycket pengar iaf.. och en annan rätt trevlig överrasking var att jag fick ungefär hälften av vinsten, so I'm rich!
eller inte. Kom ihåg att jag faktiskt har shoppat en hel del. :)

Vet inte om jag har något mer att skriva egentligen.. vill ut och sola men tyvärr är det väl för sent för det nu, måste ta itu med min "solbränna" imorgon så att jag inte går runt och är blek hela sommaren.
Jag har också kommit fram till att mitt hår är rätt okej. 
Det är inte långt, men det är okej :).
Fast det har jag nog påpekat i tidigare inlägg 8)

Har heller ingen dagens låt även fast jag nog förmodligen måste ha lyssnat mer än 24h på min iPod.
Bilder från Finland/Stockholm kommer senare ;)




Kommentarer
Postat av: S O P H I A

MarsH, du är hemma! :D Jag vill också leka LP Vi måste leka hela veckan :)

2009-06-28 @ 14:39:41
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: SHEER BLONDES

Hej!

På våran hemsida testar vi skönhetsprodukter & ger tips. Snart kommer vi även lotta ut produkter!



Ta jättegärna en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



Puss/ Alicia & Tessie

2009-06-28 @ 14:55:21
URL: http://sheerblondes.se
Postat av: 20 år och gravid

Jo visst finns det läsare alltid, Roligt va?

2009-06-28 @ 15:02:26
URL: http://metrobloggen.se/wendela

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback