Upppdateee.

Mår liiite bättre nu, men jag tror jag håller på bli sjuk.. om inte så är jag nog bara väldigt trött.
Har fortfarande lite ont i tårna efter allt dansande igår, sjukt kul var det verkligen :D Suuuper lyckat :)
Dansade som fan innan vi fattade att man kunde ta av sig klackskorna. Det blev väääldigt mycket lättare att dansa/hoppa efter det :D
Men varmt så in i.. var det ändå :)

Det känns konstigt att ha så här kort hår ^o)
Man kan knappt typ.. "ta på det" och jag testade om jag kunde ha flätor, typ långa flätor, men det funkade inte :O
Jag hade också velat ha hela håret ljust.. nu är det mesta brunt, iaf den nedre delen... men får hoppas att det blir ljusare under sommaren :)

Vi har sommarlooooov !!!!!!!!!!! FREEEDOOOOOMM !!! :D

Dagens Låt:




Kommentarer
Postat av: Noss-Boy

Hjälp, du e cool :O Jag vill se hur du ser ut, din get!! :D:D:D:D:D ^^

2009-06-12 @ 12:07:08
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: S O P H I A

SV: Tack MurtscH LP ^^ Din header e töff som Sucram :) Och fonten är stencool :O:O :P

2009-06-12 @ 22:17:06
URL: http://nossie.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback