8 Maj.

OHOOJJ!
Kom precis hem, eller kanske inte precis, men typ för inte så länge sen, och åt nyss :)
Har varit och baaadat med Nossie & FoletH, det var chill och typ värsta workout-en man blev liksom typ tränad eller nåt :O
Okej inte så att det syntes men kändes, + att jag hade träningsvärk från gympan igår också, från våra pyramiiiderr xD
Vi simmade typ 300 meter, med typ 2 små stopp, så jag kände mig rätt stolt eller nåt xD
Bubbla och basta gjorde vi också, OCH det fanns en skit snygg typ badvakt där och det är ju alltid lite trevligt :D
Orka bry sig om sånna små bagateller som att han typ säkert är värsta mycket äldre ;P
Vi var ju åtminstone något bättre än tanterna 60+ och typ.. små barn.. x]
Nu äre helg minsann, göttgött, ska finally få sova lite, känns som att jag har haft lite dåligt med sånt den här veckan.
Vi hade två inställda lektioner också, och våran franska-lärare dissade oss lite när hon sa att hon skulle sticka och ha lektion med engelsk-svenskan istället, oj vad ledsna vi blev då ;(
Jobbade inget på matten, inte för att vi brukar det men idag var det typ väldigt illa eller nåt, för folk typ slogs och brottades och lite sånt :)

Dagens Låt:

Gomenasai - T.A.T.U



(den är gammal men typ värsta fin :)


Av någon anledning kunde jag inte bädda in den här men ni får nöja er med det där ;P





Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback