9-10 Maj.

Tror jag bloggade i fredags, eller? :o
Iaf gjorde jag inte det igår, och kanske för att det inte hände så mycket igår, eller så bara orkade jag inte.. iaf så var jag typ bara hemma.
DISKADE(!!) Ett tag eftersom jag fick det i uppgift av mammuten eftersom diskmaskinen är sönder så fick diska typ allt i diskmaskinen plus typ allt på diskbänken, skiiiit kuul :)
Sedan gick jag ut och fotade lite blommor, fick en del rätt nice bilder, kanske lägger upp dom här senare.. idag eller en annan gång.
Vi har jätte mycket i skolan den här veckan så får se.
Idag firar vi 1år med folket (tänker inte förklara mer om det)
Så vi var hemma hos Jenni, köpte godis för typ 100 spänn och det gick åt bra :D
Sen när vi typ segat i Jennis säng ett tag gick vi till lekplatsen(precis som första gången vi träffades, fast vi fick inte ta upp studsmattan som vi hade uppe första gången)
Senare åkte vi till Gottskär och gick till Utholmen, det var väldigt fridfullt att sitta där och vinden lät värsta trevligt när den gick in i typ rören på "hopp-stället" x]
Men det var rätt kallt så senare åkte vi därifrån ;P
Men chill dag, bara att det är skola imorgon, jag VILL INTE!
Funderar också på att skriva lite på manuset till min film, har kollat igenom den och har en del av en ny scen i huvudet så jag kanske skriver lite sen :)

Dagens Låt:




Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback