den 11 maj 2009.

Yooow
Btw bloggen är rätt ful.. som den är nu, men ska försöka ändra, bla kanske fixa ny header eller nåt ;)
Ooookej.. Måndag den 11:e?
Eller nåt?
Jag gillar inte måndagar? :)
Vi började som vanligt skolan 9.20
Hade massa tråkiga lektions shit, slutade 15.00, finns inte mycket mer att skriva om skoldagen.
Som jag redan sa har vi väldigt mycket i skolan den här veckan, igår var det exakt en månad kvar till skolavslutningen, så det blir väl slutspurten här nu.

Mån: -
Tis:Nationella NO
Ons: SO Inlämning, Genetik-prov
Tor:Nationella NO, Slöjd Inlämning
Fre: NO?


Kom hem, åt glass :D mumms
Satt vid tv:n och kollade på någon.. överviktig.. jag ska inte säga FET... tjej som ville bli "made" på MTV, till "prom queen" HAHA hon vann inte :D xD
Iaf..
försökte plugga lite på fysik-begrepp och shit men det var väääldigt tråkigt, så jag har typ gått runt med boken och låtsats läsa lite hela tiden ;P

....mina händer luktar apelsin. det luktar inte gott....

Våran sovmorgon dör lite imorgon eftersom vi har nationella i FYSIK(!! :O)
och istället börjar 8.00
Kommer gå rätt kasst men det får bli som det blir ;)
Jag vet, jag är sjukt negativ till det mesta men.. det är faktiskt så :) xP


Dagens Låt::::::





/MatsH (mitt namn har blivit Mats nu förtiden eftersom jag trycker på T istället för R hela tiden)

Kommentarer
Postat av: Fia

SO:n är till på torsdag ju! :O Och vi har musikprov på fredag :) inte NO x)

Hej MatsH, men det är mycket mer ssshhhmääH att säha MarshH :G

2009-05-12 @ 20:55:07
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback