den 15 maj.

Jag har fått en del klagomål.. dvs ett :D
om att jag aldrig uppdaterar, så jag tänkte göra det idag, har haft mycket att göra och har helt enkelt inte hunnit.
Har också planerat att lägga upp en del bilder men det har inte blivit av.
Har en halv-färdig header gjord i photoshop på andra datan pga att jag inte hitta någon snygg font och typ fattar inte hur jag ska installera nya, har windows vista(någon som vet?)
Skönt att den här veckan är över, har haft 2 inlämningar och typ 2-3 prov?
Läx-listan som jag lade upp någon i veckan var förresten felaktig som FoletH så fint la märke till.
Idag har vi tagit skojkort med klassen, typ värsta kul ;D 
Jag, eller vi (nossie, foleth och jag)
var... marsvin.. som hade vurpat med moppen.. dragit in varandra i skogen, och blivit våldtagna av vampyrer :D
(vi ville förstås bli våldtagna av vampyrer så det var inget negativt)
Hade väääldigt mycket hårspray, hårlim och tupering i håret men det var lättare än jag trodde att få ut.
Sminket var värre, hade massa svart runt ögonen och det går inte ens bort, efter gnuggning med sminkservetter och duschning(är det ett ord ens? låter himla kul xD)
Hade på mig mina gråa "håliga, slitna" cheap monday jeans och en gammal vit piké t-shirt som jag hade gjort hål i och kletat smink på som skulle se ut som blod :)
Vi hade också musik-prov idag och det gick AS dåligt, kommer säkert få IG :).. wait no.. * :(

Kanske ska berätta lite vad som hänt i veckan också:

Onsdag: Jag och FoletH simmade eftersom vi inte klarade det första gången(haha fail xD)
Åkte sedan in med henne efter skolan till kba och köpte kläder till... ja det vet ni inte ;)

Torsdag: Lång dag i skolan, 2 inlämningar
Sista ridningen, har slutat
blir svårt sen på gymnasiet med tider och allt så jag dissade det men ska fortfarande på läger v.28 iaf :)

Fredag: ^

Det var det. :)

Dagghhenns laat:





/MatsH

vafan.


MARSH!!

eyy btw det fanns någon i något tv-program idag som hetter dr. Marsh
lite coolt tyckte jag ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

Vi lyssnade på den låten på syslöjden :DDDDDD

Jag dog när jag skulle få ut min tupering ;( Är fortfarande helt öm i hårbottnen ^^ När jag hade borstat ut allt låg det typ AS MYCKET hår på golvet som jag hade råkat slita loss ;( Gjorde MYCKET ont ;(

2009-05-15 @ 22:38:51
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: S O P H I A

Nä, det var ju värsta lätt att få ut det ur håret? :O Jag trodde att jag skulle stå där typ aplänge, men det gick ju fint ^^

Så jeevla gött att duscha och ta inpackning sen asså xD



Hej Mats LP

2009-05-15 @ 23:11:42
URL: http://nossie.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback