den 17 maj.

HÖHÖ norges nationaldag ju, lite passande med att dom vann melodifestivalen igår då ;P

Ganska seg dag idag, har mest suttit vid laptopen och redigerat bilder i ph, typ lärt mig flera nya saker i det också ;D
Kuligt
Är cp-trött och känner mig smått sjuk, får bara hoppas att det inte bryter ut i feber, det varken orkar jag eller har råd med den här veckan, bara 3 dagar i skolan, sen är det kristihimmelfärds(stavning?)dag och ledigt på fredag, fyller förresten år på torsdagen :)

Har typ inget mer att skriva just nu. :)

I Made It - Dead By April


Kommentarer
Postat av: Fia

Mars!

Jag har upptäckt en sak!

Du har en väldigt snygg header :D<3

2009-05-17 @ 17:16:52
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback