den 24 maj.

Tjooona. 8D

Woah.. allt börja just snurra. Kändes som mitt huvud typ vägde över och skulle just dunka i bordet pga den ojämna vikten :S
För övrigt sitter jag här och käkar glass. Brain freeeeeze. :) Lyssnar också på Strict Machine med Goldfrapp, och jag har upptäckt en sak, den är väldigt bra :)
Har också lyckats att ladda in låtar till ituned från spotify mha ett program :D. Tyvärr har jag bara trial-versionen och behöver nog snart köpa den riktiga, då blir det obegränsat med låtar to tha ipod :) Inte så dyrt heller.. trooor jag.
!!!Min ipod har hakat upp sig!!!! :O Jag kan inte ladda in låtarna :'(


Vi har matteprov imorgon och jag kan inte ett skit. :)
Vad är det om?

Ny lyssnar jag på Poison, med Alice Cooper. Jag äter fortfarande glass och jag har fortfarande ett matteprov imorgon. Bara så ni vet liksom.
Ifall ni hade glömt ;)

I Fredags var barn här och vi hade ett litet "get-together" , aka barnkalas, eftersom jag fyllde 16 i torsdags. 
Mitt "Sweet Sixteen" var mer som ett Barnkalas :)
Men kul var't de iaf.

Nu lyssnar jag på The Scientist, med Coldplay.. jag äter fortfa....
Nä. :)

Har inte hittat något passande veckans YouTube så vi får ta och skippa det den här gången, eller så kan ni helt enkelt ta eget initiativ och knappa in "Charlie The Unicorn" på YouTube så får ni se en tecknad enhörning och hans efterblivna hermafrodit kompisar. 
Dom är coola :)
Och dom låter så här *låter*


DagHHenss Latt:








Kommentarer
Postat av: Fia

Hej (:

2009-05-24 @ 22:13:20
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: S O P H I A

BlubbBlubb HUR laddar du över från spotify till iTunes????????? Tell me, tell me! ^^

2009-05-25 @ 07:56:11
URL: http://nossie.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback