den 26 maj.

Tänkte blogga lite nu när jag inte har något annat för mig :)

Sitter här med en jordgubbs-luktande ansiktsmask som jag fick av Sophia(tror jag? :S xD) i biiirthdaay present :D
Den luktar gott fast det påminner om något som inte luktar gott, eller det känns så av någon anledning xD
Men masken luktar trävligt iaf :)
Haha jag tänkte på en sak förut.. asså om man hade stavat trevligt med ä.. så hade det blivit trävligt.. och det låter som att det har något med träd att göra.. så då kanske trävligt hade varit en blandning av trevligt och träd... typ ett trevligt-träd ;D

Näst sista riktiga veckan i skolan nu då och betygen sätts på Fredag, mest orolig för matten men det går väl som det går.
Har förberett min svenska redovisning, ska berätta om Peter Pohl, en ungdomsförfattare.
Men jag är klar, så nu har jag inget att göra, förutom att vänta på att min mask ska verka.
HAHA mask x'D typ mask.. liksom mask.. i jorden du vet ;D
eller i magen? xD
" It's a worm!! *skrattar sådär fult som Eric i Twilight skrattar* "

Dagens Låt:

Har inte haft denna som dagens låt någongång eller?
Dåligt av mig att glömma mitt älskadeälsklings band.. ;(



Kommentarer
Postat av: Fia

Vem tror du att du är? va? Va? VA??

VARFÖR har du inte uppdaterat??!!

Jag vill läsa juuuuuuuu ;(

KISSMET i huvudet på dig!!! ;(

2009-05-28 @ 19:11:40
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback