den 28 maj.

Hejjää

Jag tänker uppdatera. Eftersom jag än en gång fått klagomål från ett visst FolH :@
HÖH.

Inte gjort så mycket idag, suprise.
Varit i skolan, lång dag som vanligt men det gick typ rätt fort ändå :O
Musiken speciellt, vi ska typ "uppträda" och fick välja egna grupper och en egen låt att framföra.
Jag, Nossie & FoletH valde Flawed Design med Stabilo :)

SO-test imorgon, om buddhismen, men det verkar inte så sjukt svårt, och det var bara det. :)
Jag har INGET efter mig, hej jag är inte IG barn for-alltid yeäh never? :D
Jag fullkomligt älskar min svengelska.

Fast jag vill inte plugga So. Jag vill sätta mig och läsa "Om Jag Kunde Drömma" istället.. har börjat läsa om den och kommer nu ihåg hur sjukt jävla wunderbar den faktiskt är. Har glömt massa saker ur den. Har inte kommit så långt än men snart äre helg igen :D

Snart ska jag äta, tror jag. Oj, klockan är typ halv nio? :o

Jag tänker länka Flawed Design till er, vet inte om jag gjort det förut men den känns iaf bra som en "dagens låt" just nu




Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback