den 30 maj.

Ohh, snart Juni ju :)
= SOMMARLOV.

Vaknade typ 9.10 idag, typ värsta tidigt för att vara jag?
Jag har typ varit värsta duktig idag eller nåt? :o här är vad jag gjort hittills:

Lagade frukost och hämtade tidningen(!!) 
Satt vid datorn(okey apart from this..)
Gick UT
Solade, tvättade moppen och lite annat, hjälpte till med lite trädgårdsarbeten, gick och solade igen.
Satte mig här :)

Okej jag kanske inte har varit SUPER duktig.. MEN.. jag har varit ute :)
Vilket jag oftast inte brukar vara på helger, sitter mest inomhus, vilket jag har kommit fram till är rätt tråkigt egentligen.. ibland x]
Jag har t.o.m blivit liiite brun :D

Jag är törstig.. bara så ni vet. 

Oj! Jag köpte skor på skopunkten igår, svarta typ högklackade sandal saker :)
Dom kan hjälpa mig på traven när jag ska lära mig gå i mina balskor 
Jag är typ kass på att gå i högklackat, även fast jag älskar det :(
Men jag SKA lära mig ;P
(bild på skorna kommer senare)

Funderar också på att göra en ny header, igen, för jag gillar inte bilden på den nuvarande.

Dagens Lat:

(jag har nada koll på vilka jag haft som dagens låtar innan och orkar inte ta reda på det heller men den här tror jag blir en ny ;D )





Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback