den aaaaartonddewd maj.

Som ni kanske ser på rubriken känner jag mig skev idag.
Har känt för att bara cp:a totalt hela dagen :GFGHGFKHIHGURYSYURTE

Ganska händelselös dag annars eller?
Hade alla vanliga lektioner, och gick till biblioteket ett tag med Nossie och FoletH, DÄR fanns någon ny och helt konstig bibliotekarie(det heter så va? xD) som var skiiit läskig, och typ förklarade allt som om man var helt jävla dum i huvudet.
"Tryck på den knappen. Ja."  "Och så kommer det ut ur den här maskinen... som många ofta brukar kalla... skrivare.."

Kom hem, käkade marabou-kaka typ? AS gott 8)
Seriöst, jag kommer vara sååå fet om några år.
Men jag mår iaf bra under tiden ;D
Ska åka till päronens kontor senare också.. på hemligt uppdrag ;P

Dagens Lat:
(höhö mycket roligare att skriva lat än låt...)

Cuz I Can - P!nk

Jag är efterbliven när det gäller låtar, men gör inte mig något xD






/MarsH

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback