Headderrr.

Har gjort en ny header, hade lite problem ett tag med att få rätt filformat så att den skulle kunna bli användbar, fick lite agro ett tag när den sparades i heeelt fel filformat och inget funkade, men det fixade sig.
Jag är dock inte så nöjd med själva headern, ser massa små brister som jag hade kunnat fixa tidigare, lite för låg och skärpan sket sig lite också menmen är iaf lite stolt över att jag äntligen fattat hur man laddar ner text fonter till datorn ;D xD

Ska käka nu, fläskfilé, mums :)

Byeeeeeeeeeee.

/MarsH



Rätt stavat. (H)

Kommentarer
Postat av: S O P H I A

Oooooj, snygg header (YYYY). Hur faaaeen laddar man ner fonter till datorn??? Lär mig, lär mig, lär mig :DDDDDDDD ^^

2009-05-17 @ 22:17:02
URL: http://nossie.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback