Ny Blogg :D


Välkommna till Marshies blogg, f.d MarsOchTonic.blogspot.com
För er som ville veta, eller nåt xD
Tänker skriva om min dag idag då, inte speciellt händelserik, är sjuk idag ;(
Suger.
Fast ska nog till skolan imorgon iaf :)
Vill ni veta något om mig, kolla den gamla bloggen eller fråga ;)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, bloggen är fortfarande.. under construction..
ska bla. försöka ta bort den där gröna spalten där uppe, om ni vet hur, så är jag tacksam för hjälp :D
Sooo Long Suckers ;D


/marsH.

Kommentarer
Postat av: S O P H I A

Men OJ vad cool du e :O Du har bytt till blogg.se :: Tuffing LP xD



Jag äter Billy's, just so u know.. Det är gott :)



Brumm..*

2009-05-06 @ 20:08:02
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: MarsH

Billy's ? :O

Vad är det? xD

Yeäähh jag är asa cool (H)

2009-05-06 @ 22:31:15
URL: http://marshie.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback