10.

Jag är så sjukt kär i "10 frågor" alltså. MÅSTE bara göra dem.


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Vad jag gjorde? Jag var 6 år och gick på dagiset intill våran lägenheti i Helsingfors. Där lekte jag med mina kompisar hela dagarna och ibland fick man gå in till den "läskiga mat/slöjds/tanten" som man fick sitta och pyssla hos om man hade gjort något dumt.. tror jag..
Jag skulle börja skolan snart och det här var också året mina föräldrar skiljde sig för gott.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag var trött på det mesta och sov varje dag när jag kom hem. Hade sjukliga problem med matten och önskade mest att den där höstterminen skulle vara över. Jag lekte med mina bästisar och planerade inför Club Nordic 08. :)

3) FEM SNACKS DU GILLAR
CHOKLAD! ehh.. fem? :| choklad... choklad... choklad.... allmänt godis? :)

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
I Just Wanna Live(också de flesta GC-låtar.. men den här har jag på singstar 8)), Flawed Design, Starstrukk, Viva la Vida, Wonderwall

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Skaffa ett lyxhus för mig och bästisarna, skänka bort pengar till välgörenhet, skänka pengar till min familj, köpa mig massa stuff, spara :D

6) FEM DÅLIGA VANOR(tvångstankar)
1. Biter på fingrarna 2. Skippar frukosten upp till 5 dagar i veckan 3. Jag är extremt lat 4. Lämnar allt "till imorgon" 5. Rätt självisk ibland, och på tok för negativ. 8D

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Lyssna på musik, umgås med kompisar 8D, sova, duscha varmt och köpa kläder :)

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
genomskinligt krokodilskinn, string BH, byxor utan tyg, hakkors, oxfilé

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
min SÄNG(hahah xD), barbiiiesssss ofc, ipod, mobil, laptop

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
alla - i - hela - vida - världen - .



Oj, jag är überseriös.

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: jadå, själv då? :)

2009-11-15 @ 22:22:06
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Postat av: effooo

japp det är bra .

2009-11-16 @ 08:07:08
URL: http://effooo.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback