Datakunskap forävver.

Hejloow, sitter inne på datakunskapen och har precis blivit klar, vi har vikarie så vi har typ inte så mycket att göra.
Fast vi slutar typ snart.. efter att vi har sett någon jäkla musikal och efter att vi haft matte o.O
Sennn ska jag till vårdcentralen på sjukgymnastik :E
HAHAHA
Jag är det coolaste jag vet.

Btw, jag efterlyser ägaren av "anonym-kommentaren" på förra inlägget, jag försöker svara på alla inlägg, men det är svårt om kommenteraren i fråga inte har en blogg, eller helt enkelt inte bara lämnar ut den. Jag misstänker dock Näsa eller Folie, de enda jag känner som skriver ":G"
förutom jag själv :)
Gahah.

Nä nu minsann vill jag gå och käka lunch, men vi får inte gå förrän kl 11 så jag försöker göra det bästa av tiden. :E :G





Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback