"Det är att leka med eld, när du drar upp samma saker igen. Jag gav upp för länge sen."

Av någon anledning fick den där texten mig att tänka på... ja, saker.
Haha visst låter jag så otroligt smart när jag försöker förklara någonting men ändå inte vill säga för mycket?
Äh, jag skippar det där, och pratar om något annat lika ovettigt istället..

Jag tänkte precis på en sak. En annan sak alltså..
Varför går det inga bra program om vardags förmiddagarna?
Jag menar, okej, jag fattar att folk inte är hemma och kollar på tv, och att de flesta är antingen i skolan eller på jobbet, men det hindrar dem väl inte från att sända bra tv-program? Tänk på alla stackars människor, som av någon anledning har hamnat vid en tv, helt osysselsatta, på förmiddagen... så går det bara dåliga program på tv, sånna där som ingen vill se.
De måste ju inte visa helt sjukt kassa program bara för att ingen är där för att se dem?
Eller är det bara någonsorts, "let's plåga de uttråkade och sjuka som kollar på tv vid fel tillfälle" -trick ?
Eller är det bara för att de är helt enkelt tvugna att sända de där kassa programmen som de egentligen inte vill ha och egentligen ingen vill se, men de vill inte slänga dem bara för att de har låga tittarsiffror?

Näe, jag förstår mig inte på det där...
Men en sak vet jag.

...allt hade varit såå mycket enklare ifall man hade haft en såndär "ång-mopp" som bara använder vattenånga och som fungerar på alla slags ytor och på all smuts. Det lärde jag mig när jag kollade på "Tvins" idag :G


Kommentarer
Postat av: Fiia

Du hade kunnat kolla på true blood på datorn :)

Och jag vill ha en sån där ång-sak som är som ett strykjärn, inte mopp-prylen, utan strykjärnet :) Det verkar så himla lätt och praktiskt, jag orkar ju liksom aldrig stryka saker och vara helt seriös 8]

2009-11-13 @ 22:51:56
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: Fiia

Jag är den getaste getingen! :G

Strykjärnsprylen liksom rätar ut prylar bara sådär, man kan ha dom hängande och ba Poff! så är det platt med hjälp av ånga :)

2009-11-13 @ 23:23:46
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback