Braindamage.

Jag tror att jag har hjärntvättat mina föräldrar.


Jag: *ser någon gubbe på nyheterna när vi käkar*:  Han är min bästis...
J-O: Va..? Är han din mamma också eller..?
Jag: ...nä..?
Jag: pfft! Han är inte min mamma, hallå eller..? 8-)..
Mamma: Är han vampyr?
J-O: Han är säkert vampyr..

(jag har inte alls gått runt hela dagen och påstått att allt och alla är "min mamma"..)

Innan detta hade jag talat om att för dem att det är helt lugnt om en vampyr, eller många, vill flytta till Onsala och bo här i all evighet. Jag redogjorde också för varför vampyrer var så underbara och varför alla tyckte om dem. Det var vid det här laget som mamma drog ner mig på jorden igen och sa att vampyrer var lika verkliga som Kalle Anka själv.
Det hela började med att jag skulle lista varför alla kvinnor tycker om Måns Zelmerlöw...
Mamma hittade en del skäl.


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha, härlig konversation där!



- åhnej, konkurrens.. men du får hitta någon annan än herr HM, för vi ska gifta oss, mohaha :D

2009-11-01 @ 20:14:34
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/
Postat av: boo

Visst är han härlig? har du läst böckerna? hur mysig som hellst ju!

2009-11-01 @ 21:05:42
URL: http://boosses.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback