Faderns dag.

Jajjemen, det är vad som är idag. Fast det visste nog alla redan.
Försökte ringa min pappa tidigare, men han svarade inte, och jag orkar inte försöka igen, även fast mammuten sa åt mig att göra det, har ingen lust att prata med honom överhuvudtaget så jag känner mig inte så värst engagerad.
Jag har precis bakat Mazariner :D
De blev rätt bra faktiskt, men glömde ta kort som jag hade planerat att göra.
Hejhejhej, min blogg är just nu tråkigare än ett paket Lätta-smör och mindre sammanhängande än två gurkor utan plast.
Mina metaforer är det bästa ni vet... visst? 8D

Nu ska jag fortsätta med packningsshiäätet, och kanske plugga en del engelska som jag känner att jag verkligen boooorde göra nu, eftersom att jag har prov imorgon.
Men först, ska jag ta ner alla mina älskade plancher. Hoppas bara mina favoriter får plats i nästa rum med :/
Sad moment. *crycrycry, emo, cry*



Kommentarer
Postat av: nicolina

haha precis! När jag sitter såhär på hemmaplan vill jag så gärna veta alltihopa! Men när han sedan är här, när det väl gäller- då är det helt annorlunda :P då känns det precis som du sa, att man inte vill att någonting ska ändras mellan oss :P



haha det är lite tricky dedära;p

2009-11-08 @ 16:34:20
URL: http://nnnicolina.blogg.se/
Postat av: nicolina

haha precis! Jag har 120 sidor att läsa i en engelskabok idag för att jag sköt upp det till sista dagen! Jag vet inte vad jag tänkte igår. Typ trodde att det på något magiskt sätt skulle fixas av sig själv, eller något :P

2009-11-08 @ 17:08:23
URL: http://nnnicolina.blogg.se/
Postat av: rebecca

Ja jag vet, det är verkligen inte lätt det där med att börja plugga :) hehe :) stod det något om att packa på bloggen? ska du resa kanske? kram

2009-11-08 @ 17:48:00
URL: http://rebescha.blogg.se/
Postat av: rebecca

Men vad roligt!! det gjorde jag i mitt rum för kanske 2 år sen, och det är så härligt sen när allt blir klart! :) vilka färger ska du ha på väggarna då? Ja visst är den, tror jag ska köpa den kanske :)

2009-11-08 @ 19:07:12
URL: http://rebescha.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback