Gott O Blandat.

Men sjukt kass. Jag har varken svarat på kommentarer, eller uppdaterat. Men så tänker jag göra det nu, så alla ni som kommenterat under sista tiden(typ alla 1 :D) ska få svar snart :)

Idag åt vi först buffé(hanna, ellis och jag) för att vi hade inställd datakunskap, sen efter skolan skulle egentligen folkiiieett fikat, men så kände jag att näe.. jag ville dra hem och spela guitar hero och dissa mina älskade bästisar(hade ju ändå käkat "ute" innan ändå.., så det kändes lite.. kasst) så jag ville hem och, dit åkte jag också. :)
Med följde också Hanna och vi satt och spela Guitar Hero i typ två år i soffan, "Raining Blood" på expert nivå bla. det gick lika bra som en get stickar, kan jag ju tala om :)
Sen hjälpte jag henne "styla" hennes blogg lite, och vi gjorde en header i photoshop, slutresultatet hittar du här:
http://www.mynameishaka.blogg.se
Sen busade/lekte/klappade/mördade vi katterna lite och så åkte Hanna hem. Rätt go dag :)
Ändå är jag så frukt-ansvärt trött så jag vill bara ramla ihop och... ja :)

Ändå är jag på väldigt bra humör, nästan ingen ironi i det här inlägget, märkte ni det? :)
Jag antar att ironin avtar när man är på wünderbart humör :)
Nä, nu vill jag minsann ha tofu glass 8D

LEKIS LUGNTIS


Kommentarer
Postat av: Fiia

Vi är thäää Bääst :G

Jag är leksugen :(

Jag och Näsis har pratat om att ha spa-dag i helgen och mysa och baka lusse..hundar? (:

2009-11-25 @ 21:43:48
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: Bloggen om Fröken Mandelström

Tack så mycket! =)



Sov gott.

2009-11-25 @ 22:55:47
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback