Hallå Kompisar & Icke Vänner.

Här sitter jag.
I vårat gästrum.
Vad jag gör där?
Jo, jag har monterat upp min gamla dator där så länge, medan mitt rum renoveras(bygg-pojke är nästan klar med taket nu, och borde bli klar den här veckan), och som ni vet så är den här datorn rätt cp när det kommer till "det där med att blogga", allt kommer "skrivas ihop" med ingen styckeindelning, men ni får leva med det. :)
Just nu har jag precis käkat "kladdkaka"(eller åtminstone det som skulle ha blivit kladdkaka..) som jag lagade igår kväll. :)
Gottt.
Oj, nu var't mammuten sur för att digitalboxen håller på leker.. hon hatar tekniska prylar. Tur för henne att hon har mig, som inte har något emot dom :D Fast jag måste medge att jag också gillar dom lagom mycket när dom aldrig vill göra som man säger...
Idag har jag iaf varit och kollat tapeter till min fondvägg. Hade glömt hur svårt det var att försöka välja. Jag vet ju ungefär hur jag vill ha det men det är ändå väldigt svårt :/
Ska kolla mer på onsdag.
Imorgon ska jag typ till gbg, men egentligen så är det "Twilight Night" på bibblan, och näsan och fölet skulle dit (tror jag) men jag vet inte... hmm? :/

Anyways, nu måste jag dra och.. göra något, tjing, lekis lugntis :)
- lek lugnt.

Kommentarer
Postat av: Fiia

Jag har precis vaccinerat mig så jag hoppar och håller tårna för att jag inte ska bli sjuk imorgon (: Annars blire nog inget T-night för mig heller :^^

Fats jag funderar nog på att gå även om jag skulle bli sjuk ((:

2009-11-30 @ 18:31:07
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback