Helloooooooooooooooooooooo

Hellooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo



Ja. :)
Kom precis hem från stan, har haft finska och köpt saker :) bla en ben&jerry som jag kommer stoppa i käften senare när jag ska "plugga" spanska och kolla tv :D

Men mer än det, så tänkte jag bara visa(innan jag går iväg och käkar nudlar 8D)
Vilken tisha(HAHAHA! tisha..) jag valde, jag valde nämligen icke den röda som jag sa att jag skulle köpa :)
Hah, ägda.

"Forever 17, Vampire"




Jag måste..
Jag måste erkän..
Jag måste erkänna en sa..
e.. en.. sa.. sak..
Jag måste erkänna... en sak..

JAG MÅSTE VARA DET TUFFASTE NI NÅGONSIN HAR SETT! :D





Och låt oss inte glömma meningen med min blogg minsann..
...alltså ren och skär ironi ;)



Snabbnudlar nästa 8D Lek lugnt my friends 8D

Kommentarer
Postat av: Emma Lee

gränt äpple och citron fläder.



gör du ikväll då?

2009-11-10 @ 20:15:19
URL: http://eburstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Köpte du den på Gina? :o

Jag tycker att du är det bästa som finns och jag vill också ha en sån tishhhhhahaaa :G

2009-11-11 @ 10:24:40
Postat av: FOLIETH

Hahahhahahah ,det är jag som är anonym ju :D Den efterlyste geten är funnen 8D

Jag bara glömde skriva mitt namn :)

2009-11-11 @ 15:55:01
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback