Hur man handskas med tråkiga söndagar.

Jag kanske borde skriva en bok?
En bok som innehåller tips på hur man ska handskas och får ut det bästa ur tråkiga söndagar? Nä, jag är inget proffs och jag hade nog aldrig haft varken kunskapen eller orken att skriva en hel BOK, om tråkiga söndagar. Det skulle inte varit något under om jag redan efter halva boken insjunkit i djup depression.

Här sitter jag.. eller typ "halvligger" iaf på våran soffa och bloggar. Lyssnar lite halvt på vad mamma har att säga och lägger in ett och annat klagomål på att mitt hår blev för mörkt när jag färgade det. Men jag antar att jag får vänja mig. :)

Jag har också en massa läxor som väntar, men dom har jag "inte tid för", utan på söndagar ska man ha mysigt och slappa. Så tänker jag dock inte under vardagarna när jag kommer hem och är lika slapp som en blöt vante och tänker "äh, jag gör mina läxor på helgen, när jag har ork till det"
Sanningen är att jag för det mesta, aldrig har varken ork eller lust att göra någonting, alltså någonting ansträngande, och trivs bäst med att dunka Starstrukk i mina Skullcandy hörlurar, och längta efter choklad. :)

Bara jag som tycker att jag borde börja ha lugg igen? Det ser ju så sjuuuuukt snyggt ut. Vaddå då? Jag kanske tycker om att ha en lugg som gör mig fysiskt handikappad och hindrar mig från att se, gå, höra, smaka.... ja ni fattar.



Skalan är förresten i realistisk storlek, så mina fingrar... är ju inte, precis som alla andras.. 8-)

Kommentarer
Postat av: Milli

Fin blogg :)

2009-11-22 @ 15:32:24
URL: http://millli.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Tycker att du passade skit bra i lugg så du borde skaffa det igen

Ha en bra kväll :)

2009-11-22 @ 15:56:50
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback