I biblioteket och "har engelska"

Hänger i bibblan med Hanna som håller på med sin sak om Shrek, jag är redan klar med både den och häftet som vi skulle göra så jag kommer inte på något att göra. Eller egentligen kan jag ju jobba i häftet.. men jag vill inte :)

Jag har märkt att jag hinner endast blogga när jag inte har något riktigt vettigt för mig, när jag bara sitter och har tråkigt. Jag ska försöka ändra på det.

Bygg-pojke börjar nog inte bygga idag, han har inte hört av sig, som han skulle göra igår och vi har alltså inte heller några kataloger. Bajs.
Jag gissar på att han är död. :)
J-O tycker att det är mycket möjligt då han är IFK-fanatiker och IFK förlorade mot AIK i lördags(?).

Näe alltså, jag kommer inte på något kul att skriva, kanske drar in på fejjan en stund, vi slutar 10 över 1.
Sen har vi gympa, badminton, vilket jag är lagom kass på :)
O här kommer negativiteten in..

Efter skolan blir det iaf finska lektion och köpa t-shirt, lek lugnt tuffingar!

Kommentarer
Postat av: Emma Lee

okeej då har du fler smaker att se fram emot

2009-11-10 @ 13:26:49
URL: http://eburstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny :)

Sv; haha ne man orkar inte jobba ibland;D

2009-11-10 @ 16:23:23
URL: http://jennyylagergren.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback