In da bibliotek.

Känns lite meningslöst, när blogg.se går hur sjukt segt som helst, och jag har inget bättre för mig just nu..
Väntar på att Fia ska sluta så att vi kan gå till K-mässan. Lite jobbigt att vi slutade sjukt mycket tidigare än vanligt..
Bara för att vi ska kunna gå hem och öva på provet.. joo sure, det hade jag ju kunnat göra. Men ni som känner mig, vet att jag aldrig utnyttjar tiden och gör något bra av det hela. :)

Anyways, jag bloggar senare, är lite rädd för den där läskiga-sur-bibliotikarien som säger att man inte får spela Farmville på skolans datorer. Hon går runt här och städar nu.
Vi hörs sen, när jag kommer hem, om jag kommer hem. Om jag har tid att sätta mig vid datan när jag har så mycket läxor.. äh, jag kan alltid klämma in en timme eller så någonstans ;)

Lek lugnt.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback