Inspiration från Folhiet. Önskelista:

Nu tänkte jag härma pojken och skriva min önskelista, dock vet jag inte om jag har någon. Har visat mamma lite grejer jag "önskar mig" och lite grejer har vi redan beställt, då jag tvivlar på hennes kompetens att göra detta från vissa nätbutiker :) xD

Rätt tråkigt att jag vet en del av mina presenter redan.. ändå kan jag inte komma ihåg dom. Var tvungen att fråga mamma och hon visste inte heller :^^

1. Hmm.. jag vet att jag önskade mig en extern hårddisk(haha fatta vad tuff jag är...) till min gamla dator.. men sen så började dom babbla om att jag skulle få en helt ny dator istället... och nu skulle jag tydligen inte få någonting av det, får vänta tills nästa år, jag misstänker att det är för Janii-boii går runt och skaffar laptops lite hursomhelst(fast den första kostade inget extra)  fjortis-boii han är :) *gråter och dör* HAHA

2. Ett halsband, som vi beställde från.. ställe :)

3. EN MYSDRESS! :G HAHAHAH! Det fula är att jag är seriös :D Jag är så jävla tuff, jag önskar mig seriöst en mysdress, en från http://www.missbella.se/list_products.php?catid=24
Fast jag ska INTE ha en rosa :) Då hade nog fjortisarna blivit sura.. för att en wannabe försökt "tränga sig in bland dom" :D

4. En ny gympaväska 8) Också redan köpt...... xD

5. Kan Dee Oversize TISHA(höhöh) fast jag tvivlar på att jag kommer få den :) har lite för mycket kläder :^^

6. Också redan köpt, en ÄKTA rubikskub :)

7. Och så råkade jag få reda på att jag skulle få ett paraply häromdagen också... Hahah paraply liksom 8D


Jao.. jag vet de flesta av mina julklappar, lite tråkigt kan man ju tycka men..... ja, så är det :)

Funderar på att önska mig något mer, något jag inte vet OM jag kommer få? :) Fast vad? xD
Inte kul att önska bara för önskandets skull heller xD Fast renoveringen i mitt rum har än så länge inte varit speciellt billig, så jag får se det som en julklapp också :D

Lekis Lugntis :)


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback