Kassa jävel.

Det är alltså mig själv jag pratar om. Ingen "kassaapparat" som är en "jävel", utan helt enkelt jag själv, för att jag typ aldrig bloggar? Och bara bloggar så himla kort. Men vem vet, jag kanske är en kassaapparat, det är kanske precis därför jag har bloggat så kasst på sistone, med endast korta och tråkiga inlägg. Vem vet hur hög IQ en kassaapparat har liksom? Typ mer än jag.. den kan ju iaf räkna matte..

Anyways..
Skulle bara säga, att jag är sjukt trött, fast det sa jag iofs redan.., och att jag är kass för att jag inte har bloggat alls mycket, och inte "engagerat" mig i bloggen.
Jag vill blogga, det ska ni veta..
men jag orkar bara inte.. det är så ansträngande.

Men jag har faktiskt övat matte idag, så jag ligger inte lika efter i boken längre. Jag övade matte, ända tills jag somnade och.. slutade därmed öva matte.. sov typ i 4 timmar
Vi har NK-prov på Torsdag, och jag börjar öva en dag innan, well sån är jag

Men gud vad jag klagar.. kan inte vara roligt att läsa ett inlägg som är sjukt negativt?
Nä, nu ska jag minsann prata om något kul, något positivt. :)

Hmm.....


...hmm?.. nu får jag allt ta o tänka...

OH! (IIII)


dromedarer. :)
Aaaah..? 8D
ERKÄNN att du sitter och småler nu?? :D Visst gör du det? :DD
Och nu ler du ännu mer, för att du inte kan låta bli att smittas av dromedarernas ändlösa glädje :D
HAH! sa ju att jag kunde prata om något mer positivt och kul :)

Men jag kan väl inte prata om dromedarer varje dag...?
Eller kan jag det..?
De är ju rätt trevliga liksom, alla älskar ju dromedarer :D Man kan aldrig prata för mycket om dem
Jag kanske borde starta en dromedar blogg? :D
En blogg om dromdarer... eller kanske, en bloggande dromedar? :)
Det hade varit grejer alltså..
Riktigt fina grejjjerr.... :)

Jag tror det är dags att försöka avsluta det här inlägget nu, innan det spårar ur alldeles för mycket..
BAJJBAGUGUIGUIGUHG, ooootroligt övermogna Marshie-boiiiiiii ska ta och dra sig mot sängen snart :)

Lek LUGNT


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback