Marshie Hearts South Park Marathon.

Precis som rubriken säger, har jag kollat på South Park på MTV typ hela kvällen.. samtidigt som jag pluggade NK, det gick ju sådär, men jag hade nog inte pluggat annars ändå :)

*kommerinteihågvadjagtänkteskriva*

Såg också på Grey's precis och käkade kinesiskt som mammuten fixade till :)

Nu tycker jag att ni ska önska mig lycka till på NK-provet imorgon, som jag med största sannolikhet kommer faila på... då tänker ni säkert "Vad fan har hon inte pluggat för då?"

...svaret på den frågan..,har jag tyvärr inte. :)

Ehm. GodNatt. Lek Sött. Eller nåt.

(jag tappar bort mig hela tiden, kommer på saker att skriva, men när jag ska skriva det, glömmer jag det.. det leder till sånna här otroligt intressant korta inlägg...)


GLÖM INTE EMA IMORGON! :G

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback