Matteboks memoarer.

Städar/rensar/packar fortfarande. Hittade just min mattebok från nian, riktigt fin den :)
Har fått häfta ihop den några gånger för att den inte ska gå sönder, vill ju inte att något sånt hemskt ska hända min älskade mattebok. Här finns minnena. Lektioner, som vi inte jobbade ett piss på, alla fina citat som föddes... tänkte att jag skulle lägga upp några citat ur min mattebok :)
"Har du frågeteckens damp?"

"Jag är bög?! Jag har katter?! Hejdåå?! Muhure?" - Folhiet

"Skriva Skrev Skrivit"

"- Du skrev?
- Aa?"

"Vi är inte på jorden när någon springer omkring." - Ingvar själv. <3

"Frågetecken syndrom"

"Sucram rä ffut mos Ravgni"

"Pekfinger tekniken" - Ingeboii <3

"Då vet du vad du ska göra på lovet *"vinkar" med ögonbrynen*

"Matskedar = msk = människor"

"Ägg från frigående katter"

Nämän, nu blir jag ju lite ledsen när jag inser att min "citat-sida" i matteboken har försvunnit! :O Den är inte där mer! och jag kommer ihåg att det var den här boken också..... :( Antar att den har gått sönder.. :/
Menmen här är iaf en del citat, men jag vet att jag hade fler innan :P



Kommentarer
Postat av: Ebba

Ja jag mår bra :3

2009-11-07 @ 22:03:54
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Jane

Frågestund nu ställ vilka frågor ni vill :))

2009-11-07 @ 22:05:26
URL: http://j

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback