Mini Pc Is Da Shit.

Sitter med bloggdatorn igen, eftersom att jag inte orkade gå hämta min egen och den här låg framme. Höjden av lathet?

Jag var hos sjukgymnasten tidigare, och det var mer ansträngande än vad jag trodde att det skulle vara. Fick göra massa olika övningar och cyklade ca. 5 km på en träningscykel också, men det var't kul :D
Sedan åkte vi till IKEA och jag har en ganska bra bild av hur mitt rum kommer se ut när det är klart, vad jag vill ha för tapeter och färg, vilken garderob som ska bo här, etc...

Nu har jag typ.. "ont i munnen" för att jag har ätit så mycket godis, eller det typ svider på tungan :O
Hel knep :)

Idag har jag också märkt att mitt hår är i behov av en färgning igen, eftersom att färgen jag färgade med förra gången verkade vara rätt kass, så jag tänker färga det igen, har köpt färg och allllltihhopaah... ja.. ni fattar.

På fredag blir det New Moon med bästisarna.. kompis säger jag bara :)

Hur wünderbart som helst att den 20:e november ÄNTLIGEN är här 8DDDD




Mamma mia alltså :)


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

hejdär! :D

allt bra idag?

2009-11-18 @ 21:22:47
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: shitus.blogg.se

Fin blogg! :)

Läs gärna min och systers blogg... vi är på g med en design. Det är bara att vänta! ;)

2009-11-19 @ 13:34:06
URL: http://shitus.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Skulle du kunna hjälpa mig?

jag ska köpa nya skor men kan inte bestämma mig riktigt vilka jag vill ha :oo vilka tycker du är snyggast? :)

tacksam för svar :)

Kram

2009-11-19 @ 16:59:11
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Skulle du kunna hjälpa mig?

jag ska köpa nya skor men kan inte bestämma mig riktigt vilka jag vill ha :oo vilka tycker du är snyggast? :)

tacksam för svar :)

Kram

2009-11-19 @ 16:59:13
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: Fiia

Fatta att vi har väntat på den filmen i typ ett år! :O

Och nu händer det.. imorgon smäller det.. det är imorron det händer grejer... våra önskningar kommer till liv... vi förstår meningen med livet... vi ser ljuset i tunneln.. fågelsång spelas i våra huvuden... sanden i sandlådan blir grön... du bygger en hammock.. Noss gräver upp tomflaskor ur rabatten... jag tar på mig en osynlig solhatt... allt är fullbordat...



Eller kort och gott: Vi ska på bio :DDDDDDDDD

2009-11-19 @ 17:56:07
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback