Neon. 8)

Jag är mycket tuffare än alla ni tillsammans. Jag har högtalare som ändrar färg och bor i vårat tv-rum.
Sådetså ;)




Haha fan vad jag har höga tankar om mig själv..

men det måste jag nästan ha, jag fick lyssna på en doktor med diarré som satt inne på handikappstoan när jag väntade i väntrummet. o.O
tills jag upptäckte att jag kunde hålla för öronen..

Jag: *sitter och läser tidning i väntrummet och har precis varit inne hos doktorn. en tant går förbi, tant som jobbar där alltså, och jag tittar hastigt upp och sen ner igen*

Tant: *går förbi.. fast kommer sedan tillbaka*
...har inte du suttit här ganska länge..?

Jag: *tittar efterblivet upp*
..jo... fast jag har redan varit där inne...

Tant:
.....jahaa... *går vidare*


Tant, sköt dig själv :^^

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback