Oj inget bloggi-bloggande?

Jag har inte uppdaterat på ett tag. Men nu tänker jag uppdatera "lite snabbt"

Vi såg New Moon igår och den var allmänt bäst bäst bäst, SJUUUUUUKT wünderbar :DD Och jag hade INTE, haft något emot att se den idag igen. :)
Innan vi gick på bio, åt vi på Karma, åt köttfärspaj och det var't riktigt mumma 8)

Just nu sitter jag och kollar flyg till Finland, har läst ut den 2:a boken i serien "It Girl" och försöker hitta den tredje, men har ingen som helst aning om var mammuten har lagt lådan som jag packade alla mina böcker i. Inte hon heller för den delen. Så det suger ju lite. Men jag ska fortsätta leta.

Som jag sa så sitter jag och kollar flyg till Finne-landet, folhiet, näsan och jag kanske ska dit i vår, men problemet är ju bara lite att det är rätt dyrt :/
Fast vi behöver nog inte betala för hotell om vi crashar hos min moster eller någon liknande släkting 8D
Billigaste (och bästa) tur-och-retur flyget just nu är med Finnair, och kostar:


Så det är lite kasst... SÄNK PRISERNA! :)
Vem vet? Dom hinner fortfarande sänkas. ;)
Nu ska jag gå "klä på mig", städa kaninburar, sen ska mammuten färga mitt hår :)


Inlägg nr. 400 :D

Kommentarer
Postat av: Fiia

Langa över lekmamma-boken till mig Mumsighet Nr1 8]

2009-11-21 @ 13:15:17
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback