One love, one life, when it's one needed, in the night.

Jaaa som vissa av er nu förstår så sitter jag och lyssnar på U2 :)
Blandar det lite med Muse ibland också eftersom jag kände mig lite på "muse-humör", fast det är jag iofs den största delen av dygnet :)

Undrar vad det skulle blivit om man blandade Muse och U2? typ... Muse 2?
Muse 2?! typ nya Muse?! :O Tänk om någon fick för sig att kopiera Muse? Vad hemskt det skulle varit.. liksom Muse wannabes.. ingen kan ersätta Muse..
Fast iofs.. om dom hade varit lika bra och lika allmänt wünderbara, så hade det kanske varit ganska trevligt? :) Liksom två band vars musik.. är helt obeskrivligt fantastisk :)
Fast det kanske hade varit tråkigt att lyssna på två band med typ.. samma låtar?
Nä... jag tror jag är nöjd med att det bara finns ETT, Muse. :)

Hallå... varför börjar jag varje ny rad med stor bokstav? Någon som kan svara på det?
:)
Hah, inte jag iaf...


Nemen, nu började jag lyssna på Coldplay istället, på en låt som heter Trouble som Folhiet sa var bra, och Näsan höll med, och jag tror inte att jag har hört den innan, iaf inte mycket.. och bara så ni vet... jag tycker att den är bra :)

Så nu tänker jag länka den.




Lek lugnt, nu ska jag käka.


Kommentarer
Postat av: Fiia

Om man blandar Muse med U2 (som suger btw) så blir det 2 Use :) To use - att använda :)

Alltså, lyssna på bara 8]



Är jag det coolaste eller?

2009-11-19 @ 19:49:04
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: Såpa.

hahahhaha Foligheten är kul (:



Men U2 suger inte 8]

2009-11-19 @ 20:12:37
URL: http://nossie.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback