Pojk.

Brydde mig inte ens om att starta datorn igår, därför också brist på uppdatering.
Sen tvivlar jag iofs på om ni faktiskt VILL att jag ska uppdatera, då det är stor risk för att det blir wünderbart tråkigt.

Anyways, idag. :)
Inte hänt speciellt mycket, bara det vanliga. Just nu sitter jag och kollar SOA och försöker lura mig själv att jag faktiskt pluggar.
Nu började dom slåss lite, eller rätt mycket :) På tv alltså 8D

Jag har faktiskt inte en jäkla aning om vad jag ska skriva mer, det här är en typisk "bloggtorke-dag"

Jag sitter just nu med minilappilappen.. har inte riktigt fattat hur allt funkar än, men jag försöker lära mig :)

Nä, nu ska jag minsann påbörja avslutningen av det här inlägget, så att ni inte hinner dö av tråkighet. Jag är inte död, än iaf, fast det känns nästan lite så med all den här tröttheten i huvudet 8/¨

Anyways pojks... lek lugnt


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback