Regnet öser ner en solig dag i Chicago.

I brist på rubriker..

Hej. :)
Hur mår du? Jag mår bra hej då

//en otroligt tuff tredje klassare

Haha kommer ni ihåg, när man gick på mellanstadiet, och man skulle skicka brev till någon inom klassen? Eller det kanske bara var på våran skola.. men vi hade iaf en brevlåda där man kunde lägga i brev till folk i klassen, sen fick vi brev varje fredag. Ibland hade vi "bestämda kompisar", så att man skulle skicka brev till någon utvald i klassen, och så skulle den svara och blablabla...
Det var mys :)
Jag saknar verkligen att vara liten ibland, när man inte ansågs vara dum bara för att man inte visste vad 3 x 4 var och när man tyckte att en 20 sedel var en förmögenhet. När man inte behövde ta ansvar och man istället lekte mest hela tiden, och lät fantasin flöööööda. :)
Det var mys :)

Men det finns nog en hel del bra med att bli vuxen också, saker som man inte ens visste om när man var liten, som att det är riktigt trevligt att ha...
Ja. :)

Jag är dock inte vuxen än. Och när jag ser på mina släktingar, börjar jag tvivla på att jag någonsin kommer bli det. :)
Men jag är glad, och nöjd.. åtminstone för det mesta :D
Speciellt nu när jag har en Hello Kitty adventskalender! :D Visst är man tuff? LP


Såhär ser man(en fjåwrritz wannabe) ut när man tittar på den heliga kalendern.



Såhär ser man ut när man upptäcker att det finns Hello Kitty-bilder på baksidan som man kan klippa ut och "hänga upp" någonstans



Lek Lugnt Folks.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback