Schuukken.

Ja, det är precis vad jag är.
Jag har gått och blivit sjukt. Inte JÄTTEJÄTTESUPER-sjuk, men tillräckligt sjuk för att inte kunna gå till skolan. Jag VILL inte. Fatta. Jag VILL INTE vara sjuk! o.O

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag.. eller jo, plugga, förmodligen..

Såg just på första sidan att EMA är imorgon, det hade jag glömt :O
Måste seeeee imorgon, tur att det är efter mitt prov imorgon.. hade aldrig klarat att plugga OCH kolla på EMA samtidigt. Riktigt sååå bra är jag inte på att plugga..
Ärligt talat är jag inte så bra på det alls :)

Men nu ska jag nog ta och käka bulle, (jag nekade, helt seriöst, till en bulle igår kväll! :O OMG, det-aldrig-tidigare-skedda HAR HÄNT! men nu kan jag ta o käka den idag istället :)))))))

TJINGALONG LEK LUGNT

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback