Sötsugen stavas Marshie.

Jag är så sjukt sötsugen just nu så jag håller på dööö :G
Nej, jag har inte mens, jag är bara allmänt... sötsugen :)
Någon som har lust att skicka lite nougat eller annan choklad, eller godis helt i allmänhet(förutom lakrits :O) via förstaklass brev till mig? :)
Vafan tänker jag med.. jag menar, hur många är det som kommer skicka iväg godis på en lördag?
Måste ju isof vara någon som har ett överskott av godis, fast det är ju iofs ganska omöjligt, man KAN inte ha för mycket godis.
Men kanske någon som precis har vunnit sjukt mycket godis, och som egentligen inte ens tycker om det? :O
Fast.. jag tvivlar på att sånna idioter, som inte tycker om godis, har en bristande IQ och är inte fysiskt kapabla till att posta godiset.
Inget personangrepp här alltså :)
Just nu sitter mina pearss och diskuterarar ombyggnad på vissa ställen av vårat hus, t.ex mitt rum(YAY! *superhappyface*) och typ deras rum och.. lite annat. Tror också att det är han som ska bygga vårat staket mot vägen. Fast ni kanske inte visste att vi skulle skaffa staket mot vägen? Då tänker jag tala om det nu: Vi ska bygga ett staket mot vägen. :) Så, now you know.
Jag borde VERKLIGEN göra lite läxor idag, plugga..
Har två prov + finska läxor till nästa, + att jag borde räkna matte. Egentligen så vill jag bara läsa IT-girl och jobba på min nya YouTube video som jag hoppas jag kommer bli klar med under helgen. Kommer såklart lägga in den på bloggen med när den är klar ;)
(videon, är kanske inte speciellt normal, och borde precis som allt annat i min blogg, tas med en matsked salt ;))
Nu tror jag att allt kommer skrivas "ihop" igen, eftersom att jag sitter på den kassa långsamma datorn och bloggar, men ni får överleva ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Mollie; fotobloggen

sv: aw okej! :/ alla gillade typ han!

2009-11-07 @ 15:40:39
URL: http://rosafisk.blogg.se/
Postat av: Mollie; fotobloggen

Går Nicklas på din skola? Om min kompis fick veta det skulle hon bli galen. Jag tror fan hon är kär i honom xD

2009-11-07 @ 17:25:00
URL: http://rosafisk.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback