Southpark&Finskaläxa&Musik&Snart...Facebook.

Inte den bästa kombinationen ifall man faktiskt ska få något gjort, men sen är inte jag så bra på att få saker gjorda så. :) åtminstone inte när det kommer till läxor :D

Lång dag i skolan, fast vi hade inställd NK(som alltid) så jag drog hem runt 3 8D
När jag sedan satt hemma i soffan o kollade på Project Runway, ja då sms:ar bästis-pojkarna att jag ska gå till simhallscafét eller dö. Too bad sukkkers, jag am hemma :D

Så nu sitter jag här, och är hemma. Jag ska börja lite på finskaläxan men veeet inte riktigt vad jag ska skriva på den :/

Anyways. Jag återkommer med mer info laaaterrr, om jag orkar ;)


Lekis Lugntis.

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: ja, elelr hur, ingen är ju perfekt ;)

2009-11-16 @ 20:37:43
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback