Steriliserade katter i månskenet.

Bästa frasen just nu :)

Nu är jag hemma från da shopping och ridning.
Resten av dagen ska jag nog ägna åt att jobba på min tjockhet och att göra inget vettigt alls, fast det är jag iofs rätt bra på redan :)

Ny design kommer förresten någon gång.. snart.. hoppas jag, om jag orkar göra en. Men det känns som att det behövs nu när Halloweeeeeeeeeeen är över :D

Euhm.. steriliserade katter i månskenet? jag vet inte vad jag ska skriva, men nu vet ni iaf att jag är välbehållen, och hemma ;D

Snart ska jag färglägga/måla/leeeeka mina extensions :)

Kommentarer
Postat av: Daniella

Sv: Tack!

Detsamma! :)

2009-11-01 @ 15:44:39
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback